Moet u regelmatig vliegtickets boeken voor uw klanten?

Dan heeft u misschien wel gemerkt dat daar soms meer bij komt kijken dan het simpelweg boeken van de vlucht. Natuurlijk kan iedereen tegenwoordig 24/7 vliegtickets boeken op het internet of via een online portal. Maar wat gebeurt er op het moment dat de vluchten zijn geboekt en er vragen komen over wijzigingen, annuleringen, extra bagage, speciale maaltijden en wat gaat u doen bij stakingen, schemawijzigingen of onvoorziene omstandigheden in het land van bestemming? En wat als uw klant laat of niet betaalt? Wat doet u met ingewikkelde reisschema’s en aanvragen voor grote groepen? Dat is het moment dat u aan Skybreakers gaat denken!

Onze niche

Onze niche zit ‘m naast het zoeken van de beste oplossingen voor alle mogelijke aanvragen ook in de aftersales en een stuk ontzorging: wij voorkomen dat u wordt gemangeld tussen de klant en de luchtvaartmaatschappij en kunnen het hele proces van offerte tot terugkomst van A tot Z voor u verzorgen.

Praktische oplossingen

Wij zijn een zelfstandig en klein bedrijf en kunnen ons aanpassen aan de onze klant in plaats van andersom. Wij begrijpen dat elke klant anders is en niet altijd is gebaat bij een bookingsportal waarbij u een nummer bent in een lineair automatiseringssysteem. Wij kunnen uw bedrijfsmodel volgen en nadenken over praktische oplossingen die bij grote consolidators niet of nauwelijks mogelijk zijn. Zo kunnen we uw bedrijf vertegenwoordigen als het gaat om vliegtickets, denk bv aan het direct factureren van uw klanten zodat u niet tussen de (vaak grote) geldstromen zit en wordt achtervolgt door deadlines. Ook beantwoorden we namens u alle vaak lastige en specifieke vragen waar u veel tijd aan kunt kwijtraken.

Mail of bel ons daarom nu voor een vrijblijvend gesprek om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

Wat wij doen

  • Dure wijzigingen bij online boekingen behoren tot het verleden, wij kunnen vluchten die in optie staan kosteloos voor u aanpassen.

 

  • In geval van wijzigingen, annuleringen en onvoorziene omstandigheden heeft u direct persoonlijk contact met een ervaren reisspecialist, dus geen onpersoonlijk en dure 0900-nummers, vervelende keuzemenu’s en wachttijden meer.

 

  • Desgewenst kunnen wij uw klanten rechtstreeks factureren, dit kan voordelig zijn ivm de geldstromen maar ook igv speciale wensen of wijzigingen na boeking, deze kunnen we rechtstreeks met hen afhandelen en dit kan u veel tijd en hoofdbrekers schelen door de kortere communicatielijnen. Tegelijkertijd kunnen u en uw klanten gebruik maken van onze expertise doordat uw organisatie op ticketgebied een professionele partner in huis heeft.

 

  • Wij kennen een open en flexibele bedrijfsstructuur waardoor we ons makkelijk aan de wensen van uw organisatie kunnen aanpassen en met oplossingen kunnen komen die elders (veelal door automatisering) niet mogelijk zijn.

 

  • Wij zijn ook specialist in het boeken van groepstickets (meer dan 10 personen).

 

  • Voor touroperators hebben wij op veel bestemmingen speciale TO (Touroperator)- tarieven. Deze zijn alleen te boeken in combinatie met een landarrangement en voordeliger dan de reguliere markttarieven die zichtbaar zijn in de bookingsengines voor de particuliere markt.

 

  • Schemawijzigingen worden automatisch doorgegeven en indien nodig zoeken wij alternatieven.

Aanvraagformulier